Pogoji – recenzije

Pogoji za vnašanje in uporabo potrošniških recenzij

Upravljavec spletne trgovine:

Cemio Switzerland s.r.o., Sedež družbe: Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praga 4, ID podjetja: 27944905, ID za DDV: CZ27944905, Vpisana: pri Mestnem sodišču v Pragi, oddelek C, vložek 128378

1. UVODNE DOLOČBE

1.1 Ti pogoji za vnašanje potrošniških recenzij (v nadaljevanju »pogoji«) družbe Cemio Switzerland s.r.o., s sedežem Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praga 4, identifikacijska številka: 27944905, vpisane v sodni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C, vložek 128378 (v nadaljevanju »prodajalec«), urejajo pravila in postopke preverjanja recenzij, ki jih potrošniki vnesejo na spletnih naslovih: www.swissgams.si, www.swissgams.de, www.divokoza.hr, www.caprin.ro (v nadaljevanju »spletna stran« ali »spletne strani«), in sicer preko vmesnika spletne strani (v nadaljevanju »spletni vmesnik trgovine«).

1.2 .Ti pogoji so pripravljeni v skladu s pravnimi predpisi Češke republike in Evropske unije, zlasti, vendar ne izključno, z zakonom št. 634/1992 Zb., o varstvu potrošnikov, z vsemi spremembami, ter z Uredbo (EU) 2022/2065 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 19. oktobra 2022 o enotnem trgu digitalnih storitev in spremembi Direktive 2000/31/ES (Uredba o digitalnih storitvah).

1.3 Prodajalec je dolžan potrošnika obvestiti, ali so potrošniške recenzije (tj. ocene izdelka ali storitev, ki jih poda potrošnik) (v nadaljevanju »recenzije«) na spletni strani prodajalca recenzije dejanskih kupcev, ki so izdelek ali storitev kupili pri prodajalcu, ter ali in na kakšen način se ta okoliščina preverja.

1.4 Na spletni strani so objavljene recenzije izdelkov, ki jih vnesejo potrošniki, pri čemer te izvirajo iz različnih virov, vključno s potrjenimi nakupi preko spletnega vmesnika trgovine. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh zagotavljal preverjanje pristnosti recenzij ter transparentnost njihovega izvora in postopka preverjanja.

1.5 Določila pogojev ne vzpostavljajo nikakršnega pogodbenega razmerja med prodajalcem in potrošnikom, ki vnese recenzijo.

1.6 Prodajalec lahko besedilo pogojev kadarkoli spremeni ali dopolni.

2 VPREVERJANJE RECENZIJ

2.1 Recenzije, označene z oznako »Preverjen uporabnik« (glej člen 4 – Prikazovanje recenzij), so recenzije, za katere je prodajalec preveril, da izvirajo od potrošnikov, ki so ocenjeni izdelek dejansko kupili.

2.2 Vse vnesene recenzije so predmet nadzora s strani prodajalca. Prodajalec preverja ne le, ali je potrošnik izdelek dejansko kupil preko spletnega vmesnika trgovine, temveč tudi vsebino recenzije. Recenzije, ki vsebujejo neprimerne, vulgarne ali drugače škodljive vsebine, ali vsebine, katerih objava bi bila v nasprotju z veljavno zakonodajo, se lahko odstranijo ali ustrezno prilagodijo skladno s temi pogoji.

2.3 Če potrošnik pri vnašanju recenzije uporabi svoj uporabniški račun, se preverjanje izvede samodejno. Prodajalec preveri, ali je ocenjeni izdelek dejansko povezan z danim uporabniškim računom, torej ali je bil kupljen prek tega računa. Če se podatki ujemajo, se recenzija označi kot preverjena, saj jo je oddal preverjen uporabnik.

2.4 Če potrošnik recenzijo vnese brez uporabniškega računa, mora navesti svoj e-naslov. Prodajalec nato preveri, ali je bil na ta e-naslov izveden spletni nakup ocenjenega izdelka. Če je nakup potrjen, se recenzija označi kot preverjena.

2.5 Prodajalec preverja tudi prevzete recenzije, ki izvirajo od poslovnih partnerjev ali posrednikov prodaje blaga, ki ga nudi prodajalec. Preverjanje poteka v ozadju, pri čemer se kontrolira, ali je uporabnik (e-naslov) dejansko kupil ocenjeni izdelek, da se zagotovi, da recenzije ustrezajo resničnim izkušnjam z izdelkom. Cilj tega postopka je, enako kot pri običajnih recenzijah, ohraniti največjo možno transparentnost in zanesljivost sistema recenzij.

3. DODAJANJE RECENZIJ

3.1 Na podlagi registracije kupca na spletni strani lahko kupec dostopa do svojega uporabniškega računa, iz katerega lahko vnaša recenzije (v nadaljevanju »uporabniški račun«).

3.2 Recenzije je mogoče vnesti tudi brez uporabniškega računa, in sicer z vnosom e-naslova kupca, ki recenzijo vnaša, na podlagi katerega ima prodajalec možnost povezati recenzijo z opravljenim nakupom in s tem preveriti, ali gre za verodostojno recenzijo.

3.3 Na spletno stran je možno vnesti tudi takšne recenzije, ki jih prodajalec ne bo označil kot preverjene. Gre za t. i. »nepreverjene« recenzije, ki izvirajo od nepreverjenih uporabnikov in jih prodajalec ne more potrditi z nobeno od metod iz člena 2 teh pogojev.

3.4 Pred objavo recenzije bo njeno vsebino pregledal prodajalec v skladu s členom 2.2 teh pogojev. Moderiranje vsebine se ne izvaja samodejno z algoritmi, temveč ročno, s strani zaposlenih pri upravljavcu, skladno z vnaprej določenimi pravili.

3.5 Pritožbe kupcev v zvezi z vnašanjem potrošniških recenzij rešuje prodajalec preko elektronskega naslova. Informacijo o rešitvi pritožbe prodajalec posreduje kupcu na njegov e-naslov.

4. PRIKAZOVANJE RECENZIJ

4.1 Recenzije se praviloma prikazujejo v kronološkem zaporedju, od najnovejše do najstarejše.

4.2 Recenzije bodo označene z oznako »Preverjen uporabnik« ali »Nepreverjen uporabnik«, da se zagotovi največja možna transparentnost glede preverjanja recenzij.

4.3 Poleg recenzij običajnih kupcev se lahko objavijo tudi recenzije poslovnih partnerjev prodajalca ali kupcev, ki so izdelek prejeli brezplačno za testiranje in podajo povratne informacije. Takšne recenzije bodo vedno jasno označene z oznako »Partner« ali »Ambasador« – oznaka recenzij subjektov, ki imajo s prodajalcem poslovni odnos in ocenjujejo izdelke v okviru sodelovanja, ali oznako »Darilo« – oznaka recenzij kupcev, ki so izdelek prejeli brezplačno za preizkus in morebitno oceno.

4.4 Vse recenzije, vključno s tistimi, ki izvirajo od poslovnih partnerjev prodajalca ali kupcev, ki so izdelek prejeli brezplačno (označene z oznakami »Partner«, »Ambasador« ali »Darilo«), bodo hkrati označene tudi z oznako »Preverjen uporabnik« ali »Nepreverjen uporabnik«. S tem se zagotavlja popolna preglednost za kupce.

4.5 Med recenzijami se lahko pojavijo tudi recenzije, prevzete s strani partnerjev, katerih namen je ocenjevanje spletnih trgovin in izdelkov, npr., vendar ne izključno, Trustedshops.de, Ceneje.si, kjer se preverjanje kupcev izvaja v sodelovanju s prodajalcem. V tem primeru prodajalec prevzame oznako »Preverjen uporabnik« ali »Nepreverjen uporabnik«, da se ohrani transparentnost. Prav tako je mogoče, da so nekatere recenzije pridobljene s strani družbenih omrežij, kot sta Facebook in Instagram.

5. JEZIKOVNE RAZLIČICE SPLETNE STRANI IN PREVODI RECENZIJ

5.1 Med recenzijami se lahko pojavijo tudi recenzije, prevzete iz drugih jezikovnih različic spletne strani. V tem primeru bodo prevedene iz izvirnega jezika recenzije v jezik zadevne različice spletne strani, pri čemer se bo skrbno ohranil prvotni namen in pomen recenzije.

5.2 Prevedene recenzije bodo označene s simbolom jezika izvirne recenzije, in sicer z zastavico ali kratico države izvora recenzije.

5.3 Funkcionalnosti spletne strani za vnašanje recenzij se lahko v posameznih jezikovnih različicah razlikujejo.

6. KONČNE DOLOČBE

6.1 Pogoji so pripravljeni v češkem jeziku in so lahko prevedeni v jezik posamezne jezikovne različice spletne strani. V drugih jezikovnih različicah bodo izrazi prevedeni skladno z jezikovnimi običaji posamezne države EU. V primeru neskladja med jezikovno različico pogojev in pogoji v češkem jeziku velja češka različica.

6.2 Ti pogoji veljajo in se uporabljajo od dne 1.8.2025