Morda bi vas zanimalo

  • +

    Kako deluje program lojalnosti Swiss Blanc?

    Naš program ponuja prvovrstno storitev za vse, ki želijo poskrbeti za svoje sklepe. Nič vam ni treba skrbeti, vsaka 2 meseca oziroma 6/12 mesecev vam bomo na dom brezplačno dostavili paket z izdelkom po najboljši ceni. Brez obveznosti ali skritih stroškov. Iz programa se lahko odjavite kadarkoli. Preberite več o programu.

  • +

    Kako to, da ponujate 30-dnevni brezplačen preizkus in vračilo denarja?

    Večina naših strank uživa Swiss Gams neprekinjeno že več let in so zelo zadovoljne. Menimo, da je preizkus izdelka najboljša izkušnja iz prve roke, ki zagotavlja najboljši način, da se prepričate v kakovost izdelka. V primeru, da si premislite glede nakupa izdelka, lahko neodprti izdelek v roku 14 dni od prejema vrnete (s klicem na 08 200 7770 sporočite številko vašega računa za nakazilo denarja), mi pa vam bomo prijazno vrnili denar. Tveganja za vas ni!

  • +

    Kako se Swiss Gams uživa?

    Ena kapsula na dan je dovolj. Kapsule Swiss Gams so zasnovane na podlagi dolgoročnih raziskav, ki so jih izvedli v Švici, tako da jih je mogoče enostavno pogoltniti, učinkovina iz njih pa je v takšni obliki, da jo lahko telo predela.

  • +

    Zakaj Swiss Gams ni na voljo v lekarnah?

    Naš cilj je zagotoviti najvišjo možno kakovost za ugodno ceno. Zato vam produkt brez posrednikov dostavimo neposredno na dom, da prihranite čas in denar za prevoz v lekarne; med drugim pa želimo z vami ohraniti neposreden stik. Vaše mnenje in povratna informacija sta ključnega pomena za nas ter naše strokovnjake v Švici. Poleg tega vam lahko nudimo še dodatne ugodnosti.

  • +

    Ali ima Swiss Gams kakšne stranske učinke?

    Izvorni kolagen je naraven, nestrupen in varen. Nima nobenih stranskih učinkov. Zato je primeren za vse, ki želijo skrbeti za svoje sklepe.

  • +

    Ali si lahko o nakupu premislim?

    Seveda, lahko. Vsak kupec ima pravico do vračila nepoškodovanega in neodprtega paketa. Če si premislite glede nakupa izdelka, lahko neodprti izdelek v roku 14 dni od prejema vrnete na naslov:

    FROGMAN s.r.o. / 28576P
    Zagrebška c. 106-2510
    2000 Maribor
    Slovenija

    S klicem na 08 200 7770 sporočite številko svojega računa za nakazilo denarja, mi pa vam bomo prijazno vrnili denar. Tveganja za vas ni!

  • +

    V primeru, da si premislim glede nakupa izdelka, ali je možno vračilo denarja?

    Da! V primeru, da si premislite glede nakupa izdelka, lahko neodprti izdelek v roku 14 dni od prejema vrnete na naslov: FROGMAN s.r.o. / 28576P, Zagrebška c. 106-2510, 2000 Maribor. Da bi vam lahko vrnili denar, prosimo, pokličite naše svetovalce v klicni center na 08 200 7770 in jim sporočite številko vašega računa, kamor vam lahko nakažemo denar.

  • +

    Ali Swiss Gams res prihaja iz Švice?

    Seveda, Swiss Gams proizvajamo v podjetju Cemio Switzerland AG, Bellerivestrasse 17, 8008 Zürich, Švica v sodelovanju s švicarskimi laboratoriji. Po izdelavi in potrebnem pregledu kakovosti je izdelek poslan neposredno v naš distribucijski center na Češko (Cemio Switzerland s.r.o., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4, Češka Republika), nato pa direktno k stranki.

  • +

    Kako deluje lojalnostni program Swiss Blanc?

    Naš lojalnostni program temelji na rednih pošiljkah neposredno do vaših vrat. Enkrat ko postanete naš član (članstvo je neobvezujoče, ni pogojeno z nobeno članarino in ga kadarkoli lahko prekinete), imate zagotovljene redne pošiljke Swiss Gamsa v vnaprej določenih časovnih intervalih. Poleg tega strošek poštnine za vas pokrijemo mi.

  • +

    Kaj pomeni 2-mesečni program Swiss Blanc z brezplačnim preizkusom?

    2-mesečni program vam na letni ravni omogoča kontinuirano prejemanje pošiljk Swiss Gamsa na vsaka 2 meseca s pakiranjem po 60 kapsul. Najprej brezplačno preizkusite (pokrijete le strošek poštnine 2 €) 30-dnevni paket Swiss Gams s 30 kapsulami. V primeru, da ste z izdelkom zadovoljni, boste čez 1 mesec prejeli 2-mesečno pakiranje po 27 % znižani ceni, za samo 37,98 €/2-mesečni paket oz. samo 18,99 € mesečno. In tako naprej ugodno in udobno, brez stroška poštnine vsaka 2 meseca. V nobenem primeru niste zavezani k minimalni naročnini ali članarini. Kadarkoli v roku 14 dni od prejema paketa lahko brez stroškov prekinete prejemanje naslednjih pošiljk s klicem na 08 200 7770 ali s sporočilom na naš e-poštni naslov info@swissgam.si.

  • +

    Kaj pomeni 6-mesečni program Swiss Blanc z brezplačnim preizkusom?

    6-mesečni program vam zagotavlja polletno zalogo Swiss Gamsa, ki jo prejmete v enkratni pošiljki en mesec po brezplačnem preizkusu. Najprej brezplačno prejmete 30-dnevni paket Swiss Gams (30 kapsul), krijete le strošek poštnine 2 €. Naslednji mesec pa prejmete celoten polletni paket Swiss Gams (180 kapsul) s kar 42 % popusta za samo 89,94 €/paket, kar znaša le 14,99 € mesečno. V času brezplačnega preizkusa lahko prekinete lojalnostni program brez kakršnih koli stroškov. V nobenem primeru niste zavezani k minimalni naročnini ali članarini. Prav tako lahko v času brezplačnega preizkusa v 14 dneh od prejema paketa odpoveste naslednji polletni paket s klicem na 08 200 7770 ali s sporočilom na naš e-poštni naslov info@swissgams.si.

  • +

    Kako oddam naročilo prek spletne strani?

    Oddaja naročila je enostavna. Izberite med tremi možnostmi: Swiss Gams 2-mesečni program, Swiss Gams 6-mesečni program in 2-mesečni paket brez lojalnostnega programa. Z izbiro želenega paketa boste preusmerjeni na obrazec za naročilo. Obrazec izpolnite z vašim imenom, priimkom, naslovom, krajem in poštno številko, vašim elektronskim naslovom in telefonsko številko, saj vas bomo tako lažje kontaktirali, če bo to potrebno. Če želite oddati naročilo, morate potrditi, da ste starejši od 18 let in da se strinjate s splošnimi pogoji. Pred oddajo naročila prosimo, da vaše podatke pozorno preberete in preverite, če so pravilni. Naročilo oddate s klikom na Oddaj naročilo; s prejemom vašega naročila pa je pogodba sklenjena.

  • +

    Kako oddam naročilo prek telefona?

    Naročilo prek telefona je še enostavnejše od spletnega naročila. Naši svetovalci so vam na voljo vsak delovni dan od 8.00 do 19.00 na telefonski številki 08 200 7770. Z veseljem vam bomo pomagali in vas vodili skozi postopek naročila.

  • +

    Na kakšen način pošiljate izdelek?

    Izdelek pošiljamo v Slovenijo prek našega partnerja za dostavo FROGMAN s.r.o., k vam pa je dostavljen prek Pošte Slovenija, in sicer neposredno do vaših vrat. 

  • +

    Zakaj mi pri nadaljnjih pošiljkah v okviru programa Swiss Blanc ni treba plačati poštnine?

    V okviru programa Swiss Blanc lahko koristite številne ugodnosti in ena od njih je ravno to, da namesto vas mi plačamo poštnino. Del naše filozofije je zagotavljanje ugodnosti našim zvestim strankam.

  • +

    Kako plačam za izdelek?

    Za plačilo imate na voljo 3 možnosti:

    • Izdelek lahko plačate ob naročilu s kartico Mastercard ali Visa.
    • Izdelek lahko plačate po prejetem računu v roku 14 dni od prejema.
    • Izdelek lahko plačate ob dostavi s plačilom po povzetju. 
  • +

    Kdaj bom dobil naročeni izdelek?

    Želimo vam zagotoviti čim krajši možni čas dostave. Saj tudi mi poznamo občutek, ko se veselite naročenega izdelka, ta pa še kar ni prispel. Ker vsa proizvodnja poteka v Švici, od koder se produkti odpremijo v distribucijski center na Češkem ter od tu naprej neposredno strankam iz različnih držav, je več kot 95 % naročil kupcu dostavljenih najkasneje v roku 10 delovnih dni.

  • +

    Kaj lahko storim v primeru, če pošiljke nisem prejel v rednem roku?

    Če vam Pošta Slovenije pošiljke ne dostavi v običajnem roku, kontaktirajte naš center za pomoč strankam, kjer se dogovorite o pošiljanju nove pošiljke, da bi bila vaša izguba pri rednem uživanju Swiss Gamsa kar najmanjša. Za udobje naših strank celoten reklamacijski postopek s Pošto Slovenije v celoti ureja naš center za pomoč strankam na telefonski številki 08 200 7770.

  • +

    Kaj lahko storim v primeru, če sem prejel opomin za plačilo, vendar nisem prejel nobene pošiljke?

    V tem primeru se prosimo nemudoma obrnite na naš center za pomoč strankam na 08 200 7770, kjer bomo vse nastale napake rešili skupno v vaše zadovoljstvo. Opomin za plačilo je poslan samodejno, v primeru, da nimamo informacije o tem, da pošiljka ni bila prejeta, se ne moremo izogniti njegovemu pošiljanju. Najlepša hvala za razumevanje.

  • +

    Kakšne ugodnosti ponuja lojalnostni program Swiss Blanc?

    Nižja cena v primerjavi s ceno za enkratno naročilo – na primer cena za posamezno naročilo 2-mesečnega paketa Swiss Gams je 51,98 EUR + strošek poštnine 2 €. V okviru našega lojalnostnega programa je cena za 2-mesečno pakiranje 37,98  EUR, za 6-mesečno pakiranje pa samo 89,94 EUR na paket. Poštnino pa za vas pokrijemo mi.

    Redne pošiljke neposredno do vaših vrat – s tem ste si zagotovili redno dobavo Swiss Gams, udobno in brez skrbi.

    Brezplačna poštnina – poštnino za pošiljke pakiranj Swiss Gams za vas plačamo mi. Pokrijete le strošek poštnine 2 € za brezplačni preizkus.

    Telefonska in e-mail podpora – Naši svetovalci so tukaj za vas in vaša vprašanja, vsak delavnik od 8:00 do 19:00. Če nas pokličete izven tega časa, vas bomo poklicali nazaj.

    Ali med pogostimi vprašanji niste našli tistega, ki vas zanima?

    Naši svetovalci so vam na voljo vsak delovni dan od 8.00 do 19.00 na telefonski številki 08 200 7770* ali na e-naslovu: info@swissgams.si  
    Z veseljem vam bomo pomagali!

    *Vaš klic se obračuna v skladu z veljavnim cenikom vašega operaterja.

Prejmite prvih 30 dni brezplačno

ŽELIM 30 DNI BREZPLAČNO